عروسی که تبدیل به مرد شد

​چند روز بیشتر از ازدواجش با مرد رویاهای دوران مجردی اش نگذشته بود که به یکباره همه چیز تغییر کرد و زندگی روی دیگرش را به او نشان داد.

عروسی که تبدیل به مرد شد

به گزارش زنهار؛ گاهی داستان های عجیب و غریبی که تنها در کتاب ها میتوان یافت، در واقعیت برای برخی از انسان ها اتفاق افتاده و تمام زندگی شان را دچار تغییر می کند، تغییری شاید غیرقابل باور که نمونه ای از آن را در این بخش از نمناک  خواهید خواند.

" پتکیامال" تازه عروسی بود که 15 روز پس از ازدواجش بیوه شد و برای حفظ جان نوزادی که در راه داشت، مسیر سخت زندگی جدیدش را به هر شکلی که بود طی کرد. او که الان 57 سال سن دارد، نامش را در میان اخبار داغ روز میتوان دید، نامی که داستان عجیبی را با خود به همراه دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این زن در 20 سالگی ازدواج کرد اما پس از چند روز همسرش را در یک حادثه از دست داد و برای تامین زندگی خیلی زود از یک نو عروس به نان آور خانه تبدیل شد. چند ماه بعد صاحب دختری شد که وجودش توان او برای ادامه زندگی سخت را بیشتر می کرد.

به عنوان یک زن، زندگی و کار در جامعه مرد سالار محل زندگی اش برای او سخت بود تااینکه تصمیم به انجام کاری عجیب گرفت. او میخواست در نقش یک مرد در جامعه و محل کارش حاضر شود برای همین نقل مکان کرد و در محل زندگی جدیدش با شکل و ظاهری متفاوت حاضر شد، درست مثل یک مرد. چهره و پوشش او دیگر شباهتی به زنان نداشت و ظاهری کاملا مردانه به خود گرفته بود.

به همین روش توانست بدون وجود مشکلات سابق، به کار خود ادامه داده و زندگی خود و دخترش را تامین کند. تمام این سالها همه او را به عنوان یک مرد میشناختند و حتی نزدیک ترین همسایه هایش هم متوجه جنسیت حقیقی او نشده بودند تا اینکه خودش تصمیم گرفت این راز را افشا کند.

او داستان زندگی سخت خود را پس از 36 سال بازی کردن نقش یک مرد افشا کرد و گفت که تمام این سالها بخاطر تنها دخترش تصمیم گرفت تمام لذت های زندگی یک زن را فراموش کرده و یک شبه از تازه عروس تبدیل به مرد زندگی شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار