شهرداری تهران توصیه کرد؛

تهرانی‌ها شهر را ترک کنند!

کیفیت هوای تهران با شاخص لحظه ای 492در وضعیت خطرناک قرار دارد، بخش تخصصی شهرداری تهران در توضیح شاخص آلودگی در بازده 300 تا 500 توصیه کرده است که درصورت امکان شهروندان شهر راترک کنند .

تهرانی‌ها شهر را ترک کنند!

 به گزارش زنهار، مهدی پیرهادی هشدار داد که در حال حاضر در برخی مناطق شهر تهران شاخص آلودگی به عدد ۵۰۰ رسیده است.به گفته وی، مناطق ۲۱، ۹، ۲، ۵، ۶، ۱۳ شاخص آلودگی با عدد ۵۰۰ را تجربه می‌کنند. همچنین در دیگر مناطق نیز شرایط خوبی ندارند و در برخی مناطق از جمله منطقه ۱۴ شاخص بر روی عدد ۴۰۰ است.

وضعیت هوای تهران خطرناک است . مدارس تعطیل شب گذشته تعطیل شده اما  استانداری در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات ساعت ۱۲ به این نتیجه رسید که تعطیلی سراسری اعلام کرد درست زمانی که شاخص آلودگی لحظه ای بالا می رفت .مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درجریان صحن علنی امروز شورا از استانداری خواست که تهران تعطیل شود . او در تذکرش هشدار داد که  در حال حاضر در برخی مناطق شهر تهران شاخص آلودگی به عدد ۵۰۰ رسیده است.به گفته وی، مناطق ۲۱، ۹، ۲، ۵، ۶، ۱۳ شاخص آلودگی با عدد ۵۰۰ را تجربه می‌کنند. همچنین در دیگر مناطق نیز شرایط خوبی ندارند و در برخی مناطق از جمله منطقه ۱۴ شاخص بر روی عدد ۴۰۰ است.

تعطیلی دیرهنگام ادارات تهران درحالی است که 27 اردیبهشت ماه تهران در شاخص 226 به دلیل آلودگی هوا تعطیل سراسری شد برخی این تعطیلی را به شرایط اجتماعی و سیاسی تهران در آن روزها مرتبط دانستندو برخی کارشناسان محیط زیست هم نقش داشتن عوامل سیاسی بر تصمیم گیری برای تعطیلی تهران را تایید کردند .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار