با معرفت‌ترین کارمند جهان را ببینید

سن زیادی دارد اما بدون هیچ توجهی به این مسئله همچنان در جایی است که از نوجوانی مسیر کسب درآمدش را از آنجا شروع کرده است.

با معرفت‌ترین کارمند جهان را ببینید
به گزارش زنهار؛ یکی از خاص ترین رکوردهای ثبت شده در کتاب گینس، عنوان وفادارترین کارمند جهان است که به مردی 100 ساله تعلق گرفت، مردی که جزئیات جالب بیشتر در مورد او را در این بخش از گوناگون نمناک خواهید خواند.
 

والتر اورثمان، مردی 100 ساله اهل برزیل، از سال 1938 برای همین شرکت کار می کند و اقدام او رسماً وی را شایسته ثبت رکوردهای گینس کرده است.

اورتمن در 17 ژانویه 1938، زمانی که تنها 15 سال داشت، برای "Industrias Renaux S.A"، یک شرکت نساجی شروع به کار کرد. او ابتدا به عنوان دستیار در یکی از بخش سطح پایین شروع به کار کرد، اما در طول سال ها به دلیل تلاش و لیاقتی که از خود نشان داد، به سمت معاون اداری و در نهایت مدیر فروش ارتقا یافت.

بهترین کارمند

والتر در طول 84 سال زندگی حرفه‌ای خود به سفرهای فروش موفقیت آمیزی به سرتاسر جهان رفت و همیشه به عنوان یکی از پرسودترین کارکنان شناخته میشد.

دارنده رکورد وفادارترین کارمند جهان در پاسخ به این سؤال که چه چیزی او را برای بیش از هشت دهه کار، یاری کرده است گفت:"قبل از هر چیز شما باید دوست داشته باشید کار کنید. من با آن اراده و روحیه جنگندگی شروع به کار کردم. شما نمی توانید هر کاری را انجام دهید تا بگویید که دارید کار می کنید چراکه بدون وجود علاقه تحمل پستی بلندی های مسیر کار برایتان سخت می شود.»

در فوریه سال 2022، والتر اورثمان به دلیل داشتن طولانی‌ترین مدت فعالیت در همان شرکت، یعنی 84 سال و 9 روز، رسماً در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. در 19 آوریل، او 100 ساله شد، اما قصد ندارد از تنها شرکتی که تا به حال در آن کار کرده بازنشسته شود و همچنان با تمام وجود و علاقه مشغول کار در آنجاست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار