خواستگاری از دختر در مراسم تدفین پدرش

اقدام عجیب یک کشیش در خواستگاری از دختری که در حال انجام مراسم خاکسپاری پدرش است کاربران شبکه‌های اجتماعی را شگفت زده کرده است.

خواستگاری از دختر در مراسم تدفین پدرش

به گزارش زنهار؛ یک کشیش اهل آفریقای جنوبی که مراسم تدفین پدر دختر مورد علاقه‌اش را برگزار می‌کرد، در میانه مراسم از دختر خواستگاری کرد.

دختر جوان در حالی که اشک‌هایش را پاک می‌کرد، انگشتر نامزدی را دریافت کرد. این ویدیو که در شبکه اجتماعی تیک‌تاک منتشر شده است بازخورد‌های متنوعی دریافت کرده است.

برخی از کاربران این اقدام کشیش را بی‌احترامی به مرحوم و بازماندگان دانسته‌اند و برخی نیز آن را عامل دلگرمی برای دختر و همراهی مرد در روز‌های سخت توصیف کرده‌اند.

این اتفاق در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی رخ داده است. در فیلم به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی دختر متوفی در ردیف اول است و در حالی که تابوت تنها چند متر دورتر است، کشیش در مقابلش زانو زده و از وی خواستگاری می‌کند.

کاربران زیادی به سرعت در مورد این ویدئو نظر دادند و چندین نفر این کار را اشتباه خواندند و مرد را متهم کردند که از موقعیت عاطفی سوءاستفاده می‌کند در حالی که دختر در موقعیت فکر کردن نبود.

مشخص نیست پاسخ این دختر چه بوده است، اگرچه به نظر می‌رسد فیلم نشان می‌دهد که او حلقه را روی انگشت خود نگه داشته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شنیده می‌شود این مرد از خدا به خاطر حضور در زندگی دختر مورد علاقهاش در چنین دوران سختی تشکر می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار