ازدواج این مرد هیز با 120 دختر جوان!+عکس

مردی که با بیش از 100 دختر جوان ازدواج کند در کشوری زندگی می کند که چند همسری غیرقانونی است.

ازدواج این مرد هیز با 120 دختر جوان!+عکس

به گزارش زنهار؛ درحالیکه چند همسری در کشور تایلند غیرقانونی است مردی در این کشور 120 بار ازدواج کرده و از 120 همسر خود 28 فرزند دارد ، نکته جالب این است که همه ی این زنان از وجود هم مطلع هستند و روابط خوبی با یکدیگر دارند.

تامبون پراستر، رئیس ناحیه فرسن، در ناحیه نیکار تایلند، نزدیک به 90 کیلومتری از بانکوک، اخیرا مجبور شد اعتراف کند که او بیش از 100 زن را به طور غیرقانونی به همسری خود درآورده است.

سیاستمدار 58 ساله که احتمالا به عنوان مسئول شورای شهری در لیست افراد سیاستمدار قرار گرفته است و شغل ساخت و ساز انجام می دهد وضعیت مالی خوبی دارد برای همین تصمیم به داشتن یک خانواده بزرگ گرفته است.

او در دیدار با گروهی که برای تایید صلاحیت شغل جدیدش به منزل او رفته بودند اعلام کرد که بیش از 100 همسر و 28 دختر و پسر دارد.

ازدواج-عجیب

او از زمانی که 17 سال داشته است ازدواج های خود را آغاز کرده است و تا به امروز که به سن 58 سالگی رسیده است 120 بار ازدواج کرده است.

او در این مورد می گوید:اولین همسرم 2 سال از من جوان تر بود و درحال حاضر 3 فرزند از او دارم ، بعد از ان بارها ازدواج کرده ام که تمامی زنان انتخاب شده من کمتر از 20 سال سن داشتند .

22 تا از همسران من در محل زندگی خودم ساکن هستند و باقی در سرتاسر تایلند زندگی می کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار