مقررات جدید سفر هوایی به ایران

مقام مسئول شهر فرودگاهی امام (ره) از تغییر قوانین ورود مسافران هوایی به کشور خبر داد و گفت: مسافران باید هم تست PCR داشته و هم واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

مقررات جدید سفر هوایی به ایران

به گزارش زنهار؛ سید محمد رضا سیف مدیرکل ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهارکرد:  بر اساس جدیدترین مصوبه ستاد ملی کرونا همه مسافران ورودی به ایران (ایرانی و غیرایرانی بالای 12 سال) باید دارای کارت تزریق واکسن کرونا باشند.

وی با بیان این‌که از تزریق دوز دوم واکسن باید 14 روز گذشته باشد، افزود: همچنین مسافران باید دارای تست 72 ساعته باشند. بنابراین تزریق واکسن و تست PCR برای ورود به ایران الزامی است.

وی افزود: در یک برهه‌ای از زمان (تعطیلات نوروزی) برای تسهیل ورود مسافران به ایران بخشنامه‌ای صادر شد مبنی بر این‌که مسافران می‌توانند با تست PCR یا تزریق واکسن وارد کشور شوند.

وی تاکید کرد:‌ بر اساس جدیدترین قوانین داشتن تست پی سی آر 72 ساعته و تزریق واکسن کرونا برای ورود به ایران الزامی است. تنها برای ورود مسافران عراقی به ایران به دلیل تردد بالا بین دو کشور، مسافران هم می‌توانند با تزریق واکسن و هم تست PCR، هفتاد و دو ساعته به ایران وارد شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار