​مادر سنگدلی که فرزند 5 ساله‌اش را کشت تا خلافکار نشود!

۶ماه پس از پیداشدن جسد پسربچه‌ 5ساله آمریکایی در جنگل‌های نیوهمپشایر آمریکا مادرش اعتراف کرد که پسرش را به قتل رسانده چون می‌ترسیده که او تبدیل به یک قاتل سریالی همانند تدباندی یا جفری دامر شود.

​مادر سنگدلی که فرزند 5 ساله‌اش را کشت تا خلافکار نشود!

به گزارش زنهار؛ پاییز سال گذشته بازرسان اداره خدمات اجتماعی ایالت نیوهمپشایر آمریکا از طریق تماس‌های مردمی در جریان ناپدیدشدن پسر ۵ساله‌ای به نام الیجا لوییز قرار گرفتند که همراه مادرش به نام دنیلی زندگی می‌کرد. ماجرا از این قرار بود که همسایه‌ها بارها شاهد بدرفتاری مادر الیجا با او بودند و وقتی متوجه شدند که چند روزی است که این پسربچه ۵ساله ناپدید شده و خبری از او نیست به ماجرا مشکوک شده و تصمیم گرفته بودند سازمان خدمات اجتماعی و پلیس را در جریان قرار دهند.

بازرسان پس از دریافت گزارش راهی محل زندگی زن ۳۵ساله شدند اما او حرف‌های همسایه‌ها را دروغ خوانده و مدعی شد که پسرش هیچ مشکلی ندارد و کاملا سالم است. با این حال وقتی مأموران بار دیگر به این خانه مراجعه کردند، اثری از زن جوان و پسرش نبود.

ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید و تحقیقات برای پیدا کردن ردی از این زن و پسرش آغاز شد تا اینکه مدتی بعد پلیس جسد پسربچه‌ای را در جنگل‌های ابینگتون درحالی‌که در گودالی کم‌عمق دفن شده بود پیدا کرد. جسد به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد که متعلق به الیجا ۵ساله، یعنی همان کودک گمشده است. بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد که پسربچه به‌دلیل جراحاتی که روی بدنش وجود داشت، سوء‌تغذیه و از همه مهم‌تر مسمومیت با خوردن سم جانش را از دست داده است و در این شرایط تنها مظنون جنایت، مادر او یعنی دنیلی ۳۵ساله بود.

من بی‌گناهم

دستور بازداشت این زن صادر و تحقیقات پلیس برای دستگیری او آغاز شد تا اینکه چند روز بعد وی به همراه نامزدش کیلومترها دورتر از محل زندگی‌اش دستگیر شد. زن جوان وقتی با اتهام قتل پسرش روبه‌رو شد آن را انکار کرد و مدعی شد که بی‌گناه است. او گفت که چند ماه پیش، پسرش وقتی برای بازی از خانه خارج شده بود گم شد و پس از آن وی همه‌جا را به‌دنبال او گشت اما ردی از وی به‌دست نیاورد و در همه این مدت نگران سرنوشت پسرش بود و حالا از شنیدن خبر مرگ او شوکه شده است.

پیام‌های عجیب

هر چند زن جوان اظهار بی‌گناهی می‌کرد اما او و نامزدش که احتمال می‌رفت در قتل پسربچه ۵ساله همدست بوده‌اند دستگیر شدند تا اینکه در ادامه تحقیقات اسرار جنایت فاش شد.

ماموران پلیس متوجه شدند که دنیلی هرگز دلش نمی‌خواسته از پسرش الیجا نگهداری کند. وقتی الیجا یکساله بود، پدرش او را با خود برد و وقتی او به سن ۵سالگی رسید، پدرش وی را نزد همسرش برگرداند و به همین دلیل دنیلی همیشه به دوستانش می‌گفت که احساس خوبی نسبت به پسرش ندارد و دلش نمی‌خواهد که او در کنارش باشد.

در ادامه پیامک‌های عجیبی به‌دست آمد که بین دنیلی و دوستانش رد و بدل شده بود. او در این پیامک‌ها رفتار پسر ۵ساله‌اش را با قاتلان سریالی مقایسه می‌کرد و مدعی شده بود که پسرش می‌تواند جفری دامر یا تد باندی(قاتلان مخوف سریالی که به عنوان بدنام‌ترین جنایتکاران تاریخ آمریکا مشهورند) بعدی باشد.

همه این اطلاعات نشان می‌داد که زن جوان از اینکه پسرش با او زندگی می‌کرد، راضی نبود و می‌خواسته هر طوری شده او را از بین ببرد و به‌نظر می‌رسید که در نهایت نیز وی با همدستی نامزدش، پسربچه ۵ساله را به قتل رسانده و جسد او را در جنگل دفن کرده است.

در این شرایط هر دو متهم پرونده به دادگاه منتقل شدند و زن جوان اعتراف کرد که پسرش را به قتل رسانده چون می‌ترسید که او تبدیل به یک قاتل سریالی شود. این زن و نامزدش هم‌اکنون به اتهام قتل در بازداشت هستند و قرار است به‌زودی به همین اتهام پای میز محاکمه قرار بگیرند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار