داماد بیشعوری که همان شب عروسی، زنش را طلاق داد

عروس و دامادی که در شب عروسی طلاق گرفتند و در واقع دامادی که در شب عروسی عروس را طلاق داد، در ادامه از جزئیات این موضوع بیشتر باخبر خواهید شد.

داماد بیشعوری که همان شب عروسی، زنش را طلاق داد

به گزارش زنهار؛ سال های گذشته در برخی کشورها ازدواج به صورت سنتی انجام می شد. والدین پسر برای ازدواج او دختری را مطابق سلیقه و فرهنگ خانواده انتخاب می کردند و به خواستگاری او می رفتند، بدون اینکه پسر و دختر یکدیگر را دیده یا پسندیده باشند. گاهی در خواستگاری دختر و پسر یکدیگر را می دیدند اما گاهی نیز تا زمان ازدواج عروس و داماد اجازه دیدن یکدیگر را نداشتند. در عربستان نیز این روش ازدواج رایج بود و به همین خاطرعروس و دامادی که در شب عروسی طلاق گرفتند، در ادامه این بخش ماجرای طلاق این عروس و داماد را که در رده پربیننده ترین های سایت های جهانی قرار گرفت، می خوانید.

یک داماد عرب عروس خود را پس از دیدن در شب عروسی طلاق داد. ازدواج این عروس و داماد به صورت سنتی صورت گرفته بود و داماد بدون اینکه عروس را ببیند، با او ازدواج کرده بود. این داماد قبل از دیدن عروس خانم تصور دیگری از او داشت اما وقتی عروس خود را در شب عروسی دید، تمام تصوراتش نقش برآب شد و تصمیم به طلاق و جدایی در شب عروسی گرفت.

این زوج اهل شرق عربستان سعودی بودند و مراسم ازدواج خود را در شهر مدینه برگزار کرده بودند. آنها تا شب عروسی یکدیگر را ندیده بودند و بدون شناخت و دیدن یکدیگر موافقت خود را برای ازدواج اعلام کرده بودند اما زمانی که عروس خانم برای گرفتن عکس یادگاری روبند خود را کنار زد، داماد شگفت زده شد چرا که او تصور دیگری از چهره عروس خانم داشت بنابراین تصمیم گرفت در همان لحظه همه چیز را تمام کند.

آقای داماد پس از برهم زدن مراسم ازدواج متوجه اشتباه خود و رفتار زشتش با عروس خانم شد و برای عذرخواهی از او پیامی فرستاد. عروس در پاسخ به این توهین گفت متاسفانه جوانان امروزی همه چیز را در زیبایی می بینند و شخصیت و رفتار همسر برایشان زیاد مهم نیست.

بر اساس سنتی که در عربستان همچنان در بین بسیاری از قبایل وجود دارد عروس و داماد بدون دیدن یکدیگر با توافق به ازدواج می کنند. امروزه در بسیاری از جوامع شیوه انتخاب همسر تغییر نموده است و دختر و پسر پس از آشنایی با یکدیگر و درصورت وجود هماهنگی و رضایت میان آنها و خانواده ها اقدام به ازدواج می کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار