ازدواج پیرزن 114 ساله بعد از کلی التماس

فاصله سنی بسیار زیاد عروس و داماد، جزو جزئیات جالب این مراسم بود. مراسمی که خبرش در تمام جهان منتشر شد و بازدید گرفت.

ازدواج پیرزن 114 ساله بعد از کلی التماس

به گزارش زنهار؛ میگویند عشق سن و سال ندارد و این گفته کاملا درست است و مصداقش را در ماجرای خواندنی و جذاب این بخش از گوناگون نمناک مشاهده می کنید. ماجرای ازدواج پیرمردی که به دلیلی به خانه سالمندان راه یافت و در آنجا میان آنهمه خانم سالمند، خانمی که بیش از 110 سال سن داشت نظرش را بخود جلب کرد.

در میان اخبار جالب روز، خبر ازدواج عروس و دامادی در یکی از خانه های سالمندان چین، جزو پربازدیدهای روز شد. ماجرای ازدواج این دو سالمند جایی جالب تر می شود که اقای داماد یکسال منتظر شنیدن جواب بله از عروس خانم بود و عروس خانم دوست داشتنی، مرتب جواب رد به او میداد تا اینکه در نهایت راضی به ازدواج شد.

از گفته ها پیداست که پیرمرد 71 ساله با همان نگاه اول، یک دل نه صد عاشق این پیرزن شد و با وجود اختلاف سنی 43 ساله ای که وجود داشت، بر این ازدواج اصرار کرد تا بالاخره به معشوقه اش رسید و مراسم ازدواج بسیار زیبای آنها در حضر فامیل، اعضای خانواده و پیرمرد و پیرزن های خانه سالمندان ایالت باچو چین برگزار شود.

طبق گزارش‌ها داماد 41 ساله قصه ی ما در اثر سانحه تصادف با قطار دچار از کار افتادگی شده و مجبور به زندگی در خانه سالمندان شد. او که با نا امیدی به این مکان امده بود با دیدن پیرزن 114 ساله ای که هم اکنون همسر اوست، امید دوباره به زندگی پیدا کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار