آخرین اخبار از وضعیت چمران در بیمارستان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم انجام اقدام فوری برای مراکز معاینه فنی گفت: تشکیل صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان زیبنده چهره شهر ما نیست.

آخرین اخبار از وضعیت چمران در بیمارستان

به گزارش زنهار؛ پرویز سروری در ابتدای پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) و تسلیت این روز گفت: حضرت خدیجه (س) نمونه یک انسان کامل و همسر باوفا و انسان ازخودگذشته است. اگر بخواهیم نمونه عشق میان همسر را در تاریخ بیان کنیم باید عشق و احترام میان رسول الله و حضرت خدیجه (س) را نام ببریم.

وی افزود: ثروتمندترین زن جزیره العرب به فقیرترین زن تبدیل شد اما هیچ کس حتی نکته اعتراض آمیزی از وی نشنید و پیامبر اکرم (ص) نیز به هر بهانه ای با آه و سوز از همسر خود پس از رحلت یاد می کرد. آرزو می کنیم همه مسلمین راه ولایت مداری و انسان کامل بودن را ادامه دهند و زنان جامعه ما درس هایی که این زن بزرگ در تاریخ به ما داده است سرلوحه کار خود قرار دهند.ژ

ظرف امروز و فردا چمران از بیمارستان مرخص خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ظرف امروز و فردا مهدی چمران ریاست شورا از بیمارستان مرخص خواهد شد، افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور آقای چمران در شورا باشیم.

سروری به سالروز افتتاح حساب صد امام (ره) و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: یکی از نخستین اقدامات امام (ره) افتتاح حساب صد و بنیاد مسکن بود که نشان داد امام امت برای حل مسکن دغدغه داشتند و این موضوع را در اولویت کارها قرار داده اند.

وی تأکید کرد: امروز هم رئیس جمهوری یکی از وعده های انتخاباتی شان ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای مردم بوده است. همه ما باید متمرکز شویم و در راستای حل و فصل مهمترین عنصر مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی را انجام دهیم.

سروری در بخش دیگری از صحبت های خود به تشکیل صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی اشاره کرد و افزود: گزارش هایی در رابطه با معاینه فنی داشتیم. در همین راستا از مسئولین می خواهیم موضوع را بررسی و اقدام فوری را انجام دهند. بی تردید تشکیل صف های طولانی در ماه مبارک رمضان زیبنده چهره شهر ما نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار