بچه‌‌ای که بعد از به دنیا آمدن مادرش را خورد

داستان غم انگیزی که میخوانید، بخشی از حقیقت انکار ناپذیری است که ماجرای فداکاری مادری در مقابل نیاز فرزندانش را حکایت میکند

بچه‌‌ای که بعد از به دنیا آمدن مادرش را خورد
به گزارش زنهار؛  یکی از عجایب طبیعت، رابطه شوکه کننده ای است که میان برخی از موجودات و فرزندانشان وجود دارد که عجیب ترین آنها خورده شدن مادر توسط فرزندش است که دراین بخش اسرار آن را خواهید خواند.
 
گروهی از دوزیستان مار مانند؛ وجود دارند که اگر بچه به دنیا بیاورند، خودشان فدای بچه ها می شوند. یعنی بچه آن ها که در وهله اول پا ندارد و در مناطق مرطوب زندگی می کند، بعد از این که به دنیا می آید، مادرش را می خورد.

این موجودات در سن جوانی تخمک گذاری می‌ کنند و بچه به دنیا می آورند و زمانی که این بچه‌ ها به دنیا می آیند، ساختار تیزی در قسمت دندان ها دارند و از دندانشان برای شکار مادرشان استفاده می کنند. البته گونه های مختلفی از این دوزیستان مار مانند وجود دارند اما معمولاً همه آنها پوست پشت بدن مادرشان را می خورند که بسته به نوع دندان‌ های آن ها است.

دوزیست مار مانند

در واقع کمی بعد از اینکه متولد می شوند، از بدن مادر بالا می روند. یک لایه چربی را به عنوان مواد مغذی از بدن جدا می کنند و می خورند. زمانی که این کار را انجام می دهند، مادرشان کاملاً آرام است و از خودش دفاع نمی کند و لایه خارجی پوست شان کنده می‌ شود که بعد از مدت زمانی دوباره بازسازی خواهد شد. بعضی از این مادران خودشان را بیشتر در اختیار بچه قرار می دهند.

انواع مختلفی از عنکبوت ها هستند که آن ها هم بعد از به دنیا آمدن بچه؛ در معرض حمله هایشان قرار می‌ گیرند؛ البته حمله ای شدید تر از دوزیستان مار مانند.

عنکبوت

این عنکبوت ها در دریای مدیترانه و شرق میانه زندگی می کنند و زمانی که بچه شان به دنیا می آید، از مایعی که داخل بدن مادر وجود دارد تغذیه می کنند. بعد از دو هفته مادر هر چه در توانش باشد را برای تغذیه بچه هایش فراهم می ‌کند و آنقدر از مایعات بدن او می خورند تا خودِ مادر خشک شده و از بین می‌ رود؛ یعنی این بچه ها فقط دو هفته با مادرشان زندگی می‌ کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار