این پیرزن 60 سال غذا نخورده است

زندگی و رژیم غذایی سالم بدون غذا ! باورنکردنی است اما در مورد این زن عجیب 75 ساله که بعد از 15 سالگی اش هرگز جز آب و چای چیز دیگری نخورده است تبدیل به راز سلامتی شده است.

این پیرزن 60 سال غذا نخورده است
به گزارش زنهار؛ در میان مردمان عجیب و غریب هندوستان کم نیستند افرادی که سالهای طولانی تغذیه و یا سبک زندگی غیرقابل باوری را دنبال می کنند از مردی که سالها نخوابید تا زن عجیبی که برای زنده ماندن تنها مایعات مصرف می کند.
 

زن عجیب

 

"ساراسواتی" 75 ساله اهل هندوستان در 60 سال گذشته یعنی بعد از 15 سالگی اش هرگز از خوراکی های جامد مثل برنج، نان ، میوه و ... استفاده نکرده است. به جز 1 عدد میوه موزی که او در هفته می خورد تمام مدت این 60 سال فقط آب و چای خورده است.

زن عجیب

 

او در مورد رژیم عجیب و سخت خود می گوید:تا 15 سالگی ام رژیم غذایی نرمالی داشتم اما مدتی بعد یعنی بعد از تولد اولین پسرم به دلیل مشکل تیفوئید نتوانستم مواد غذایی جامد را هضم و در معده ام نگاه دارم ، دل دردهای شدید مرا مجبور به تسلیم شدن در برابر خواسته بیماری ام کرد و از آن روز فقط آب و چای می خورم تا زنده بمانم.
همسرم برای آنکه مرا راضی به ترک این روش کند بسیار تلاش کرد اما موفق نشد چون من به این روش عادت کرده بودم و دیگر برایم خوردن خوراکی و غذای جامد غیرقابل تحمل بود.
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار