هرگز قبل از رابطه جنسی این کارها را نکنید

انجام خیلی از کارها مثل مصرف آنتی هیستامین و خوردن یک سری از مواد غذایی مانند کلم درست قبل از رابطه جنسی کاری کاملا اشتباه می باشد.

هرگز قبل از رابطه جنسی این کارها را نکنید

به گزارش زنهار؛ انجام خیلی از کارها مثل مصرف آنتی هیستامین و خوردن یک سری از مواد غذایی مانند کلم درست قبل از رابطه جنسی کاری کاملا اشتباه می باشد.

رابطه جنسی و حفظ یک رابطه سالم زناشویی وابسته به رعایت نکات مهم بهداشتی و به طبع آن حفظ سلامتی زوجین است. گاهی قبل و یا در حین رابطه جنسی اشتباهی موجب عوارض و بیماری های خطرناک می شوند. حتی زنان زرنگ هم می توانند اشتباهات جنسی را مرتکب شوند.

و آن خطاهای پیش بینی نشده ممکن است تبدیل به یک تجربه بد شود.برخی اقدامات ضروری را زوجین باید رعایت کنند که باعث تداوم زندگیشان خواهد شد.

1- مصرف آنتی هیستامین:

آنتی هیستامین با خشک کردن غشای مخاطی، برای رفع گرفتگی بینی مفید است … و انجام این کار می تواند بخش های دیگر بدن شما را نیز خشک کند، به خصوص واژن که برای رابطه جنسی بسیار بد خواهد بود.

2. خوردن غذاهای تند:

این غذاها می تواند روی بو و مزه واژن تاثیر بگذارد." غذاهای خیلی تند مانند هالوپینو می توانند باعث گاز روده، باد کردگی شوند که متوقف نخواهند شد. بدتر از این، باقی مانده شان روی دستان و در دهان شماست.

3. استفاده از مسواک برقی:

عجیب به نظر می رسد اما استفاده از یک مسواک برقی و دهانشویه مبتنی بر الکل ممکن است شما را بیشتر مستعد STDs (عفونت ها و بیماری های دستگاه تناسلی) کند. شبیه به مخاطی حساس واژن، چرخش این مسواک می تواند پارگی های کوچک در لثه ها ایجاد کند و دهانشویه های مبتنی بر الکل ممکن است که مخاط شما را خشک کنند و باعث بروز زخم و ابتلا به STD شود.

5. اصلاح کردن:

اگر شما زنی هستید که ترجیح می دهد موهای بدنش را اصلاح کند، بهتر است شب قبل از رابطه پوست خود را اصلاح کنید تا امکان التیام را به پوستتان بدهید. اصلاح کردن باعث لایه برداری لایه رویی پوست می شود و این لایه را حساس و تحریک می کند.

این می تواند فولیکول های مو را تحریک کند و باعث خارش و جوش و ایجاد بریدگی هایی شود که در این صورت پوستتان را باز می کند و مستعد گرفتن عفونت هایی می کند، مانند تب خال تناسلی و HPV.

همچنین یکی از دلایل اصلی خارش پوست شما خواهد بود. از یک تیغ چند لبه برای اصلاح دقیق تر استفاده کنید و یک لایه نازکی از کرم 1 % هیدروکورتیزون را برای کاهش التهاب روی پوستتان اعمال کنید.

* نکته:

مورد اصلاح موهای زائد برای ایجاد جذابت و رضایت در رابطه زناشویی تنها مختص زنان نیست و مردان نیز باید این مسئله ی بهداشتی را رعایت کنند . به طور کلی بسیاری از موارد توصیه شده که زنان مخاطب آن هستند در برخی موارد مثل همین مورد رفع موهای زائد نکاتی است که مردان نیز باید حتما رعایت کنند و لازم نیست که به صورت جداگانه به آنها توصیه شود.

6.مصرف غذاهایی به عنوان محرک جنسی:

خوراکی هایی مانند سس شکلات پیش از رابطه عالی است، اما عفونت قارچی پس از رابطه چطور؟ استفاده از هر چیزی با شکر به عنوان یک روان کننده (چه عمدی یا نه) می تواند باعث عفونت قارچی شود، چون مخمر با وجود شکر، رشد می کند.

7. ادرار:

شما احتمالاً می دانید که بعد از رابطه جنسی باید ادرار کنید تا از عفونت جلوگیری کنید - زیرا بیشتر باکتری هایی که باعث عفونت می شوند، خارج خواهندشد. پس این کار بسیار مهمی است که باید انجام دهید.

8. سیگار کشیدن:

به غیر از اثرات منفی سیگار کشیدن روی قلب، مشخص شده که بر عملکرد جنسی مردم تاثیر می گذارد. می تواند تحریک جنسی را کاهش دهد چون میزان تستوسترون (هورمون جنسی) را کاهش می دهد و در نتیجه به مردم توصیه می شود که قبل از رابطه سیگار نکشید.

این امر برای استفاده از الکل نیز صادق است. سیگار کشیدن تقریباً هر سیستم یا اندام بدن را از جمله عملکرد جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

افراد باید درک کنند که نغوظ درست در مردان دارای قلب سالم، رگ های خونی و جریان خون خوب است. بنابراین هر چیزی که جریان خون را تحت تاثیر قرار دهد، قطعاً بر نغوظ تاثیر خواهد گذاشت. نیکوتین، مایع روغنی سمی است که عامل اصلی فعال دخانیات است، می تواند شریان ها را مسدود کرده و جریان خون را به اندام های جنسی محدود کند که بر عملکرد تاثیر می گذارد.

سیگار کشیدن می تواند تعداد اسپرم انسان را کاهش دهد؛ علت آسیب ژنتیکی اسپرم است و توانایی اسپرم برای بارور کردن را کاهش می دهد. و در زنان هم چنین ممکن است باعث سرد مجازی و کاهش رابطه جنسی شود.

9. خوردن بیش از حد و یا مصرف نوشیدنی های انرژی زا:

بدون شک، رابطه جنسی فعالیتی است که بسیار درگیر و خسته کننده است و به همین دلیل برای برخی مردم عادی نیست که قبل از رابطه غذا بخورند، به خصوص مردان که همگی باید برای این عمل آماده شوند اما چنانچه در بخش سلامت نمناک اشاره شده است یافته ها نشان داده اند که خوردن تنقلات، آجیل یا غذای سبک قبل از انجام این کار برای جلوگیری از احساس خواب آلودگی، بهتر است.

مردم باید از غذاهای سنگین، چرب و فیبر بالا اجتناب کنند، تا از ناامید شدن همسرشان با عملکرد ضعیفشان اجتناب کنند.

هم چنین مصرف نوشیدنی های انرژی زا توصیه نمی شود. مردم این کار را انجام می دهند تا انرژی را "تحویل دهند" اما متخصصان گفته اند که تاثیرش ممکن است زیاد نباشد و بعد از زمان کمی (کوتاه) فرد را خسته و ضعیف رها کند.

این یکی از تاکتیک برخی افراد است که معمولاً ساعت ها قبل از آمیزش انجام می شود تا رابطه جنسی برایشان طولانی شود و اغلب توسط مردانی که انزال زودرس دارند یا زنانی که خواهان رابطه جنسی طولانی مدت هستند, انجام می شود.

آن ها بر این باورند که انزال (مردان) یا ارگاسم (زنان) قبل از داشتن روابط جنسی، لذت جنسی بعدی را به تاخیر می اندازد, اما یافته ها نشان داده اند که این کار می تواند تقریباً غیرممکن شود . خودارضایی می تواند اعتیادآور باشد و پس از درگیر شدن در آن برای مدت طولانی, چنین افرادی تمایل به از دست دادن علاقه به رابطه جنسی واقعی با همسرشان دارند.

غذاهایی که نباید قبل از رابطه جنسی بخورید

1. صبحانه:

بیکن و گوشت های چرب در صبحانه می تواند مشکل آفرین باشد، و با مشکلات قلبی در ارتباط باشد.در عوض بهتر است که تخم مرغ نیمرو، یا سفیده اش را بخورید.

2. اسپرسو:

نوشابه های انرژی زا قوی می توانند باعث بروز مشکلات معده مانند اسهال شود.در عوض، چای بنوشید. کافئینش کمتر از قهوه است.

3. استیک:

یک تکه گوشت 8 اونسی می تواند باعث ایجاد گاز به ویژه بوی بد شود. گاز همراه با گوشت قرمز به دلیل مواد شیمیایی است که در روده بزرگ تولید می شود.به این دلیل است که وقتی پروتئین را زیاد بخورید، برای تخمیر به طور مستقیم به کولون می رود، در صورتی که بعضی از محصولات جانبی به طور جدی تهاجمی ایجاد می شود.

در عوض ماهی یا مرغ بخورید آنها به طور معمول کمتر متراکم هستند و هضمشان هم راحت تر است.

4.کلم بروکلی / گل کلم:

از اینها اجتناب کنید که باعث ایجاد گاز معده خواهند شد. در عوض خوردن سبزیجات کاهو, خیار, گوجه فرنگی, فلفل دلمه ای, قارچ همه آن ها کمی ایمن تر هستند.

5. سالاد کلم:

در حالی که خوردن کلم حس خوبی به شمامی دهد، اما وقتی به دستگاه گوارش می رسد, ماده تشکیل دهنده اش یک خبر بد را می دهد, تخمیر باعث فراوان شدن گاز می شود. پوشاندنش با سس مایونز تنها باعث بدتر شدن اوضاع می شود و باعث می شود که حتی بیشتر تحریک شوید.در عوض کاهو سبز با سرکه و روغن گیاهی بخورید.

6. سیب زمینی سرخ شده:

هضم سیب زمینی ها نسبتاً آسان است - روغنی که در آن سرخ می شوند می توانند شما را دچار مشکل کنند. به این دلیل که زمان زیادی می برد تا چربی از معده خالی شود و باعث می شود که شما برای مدتی بعد از خوردن غذا احساس سیری و ناراحتی بکنید که برای زمانی هایی که رابطه دارید اصلا ایده آل نیست.در عوض سیب زمینی پخته شده بخورید.

7. آدامس:

بله، شما می خواهید تنفس خود را با طراوت نگه دارید. اما به طور خاص، آدامس های بدون شکر اغلب مملو از سوربیتول است، قند خون ناشی از الکل است که بدن شما جذب می کند.به جای آن دندان هایتان را مسواک بزنید و یا دهانشوییه غرغره کنید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار