لو رفتن کلاهبرداری عجیب در تزریق واکسن کرونا

تلاش برخی برای دریافت واکسن کرونا برعکس افرادی که از تزریق این واکسن فراری هستند، گاهی حواشی و جنجال هایی به راه می اندازد.

لو رفتن کلاهبرداری عجیب در تزریق واکسن کرونا

به گزارش زنهار؛ ​به تازگی خبری منتشر شده که یک مرد 85 ساله در کشور هند؛ 11 بار واکسن کرونا را در کمتر از یکسال تزریق کرده است. نام این مرد براهمدئو ماندال است. او یازدهمین دوز واکسن کرونا را در شروع ماه ژانویه تزریق کرد و هنوز معلوم نبود که قصد دارد این کار را تا کجا ادامه دهد اما خودش اظهار می‌ کند که این واکسن های پی در پی و پشت سر هم، اثرات مثبت زیادی برای او داشته اند تا اینکه قضیه لو رفت و پلیس او را احضار کرد.

در دنیایی که خیلی از مردم مخالف واکسن هستند و از عوارض جانبی آن می‌ ترسند، این مرد 85 ساله اظهار می‌ کند که واکسن‌ کرونا دردهایش را بهبود می بخشد.‌ چنانچه در بخش گوناگون نمناک میخوانید، جالب است که او ادعا کرده احساس می‌ کند که بعد از هر بار تزریق، حال بهتری دارد.

این مرد در مصاحبه‌ ها گفته است که:بعد از هر بار تزریق واکسن کرونا، احساس می کنم همه دردهایم از بین می‌ رود، حتی زانو دردم هم بهبود پیدا کرده و بعد از آن راحت راه می‌ روم و احساس خوبی دارم.

او اولین واکسن را در ماه فوریه سال 2021 تزریق کرد‌. کمی بعد از آن کمپین واکسیناسیون در هند به راه افتاد و این کمپین تشویقی، فرصتی بود تا او پشت سر هم دوز های بعدی را تزریق کرد‌. او در سپتامبر ماه گذشته 9 دوز واکسن تزریق کرده بود و دو دوز دیگر هم تا انتهای سال تزریق کرد که همه آن ها را با چند شناسنامه مختلف انجام داده بود‌.

البته هنوز هیچ کس نمی داند که این اتفاق چگونه رخ داده است اما چیزی که واضحِ، این است که این مرد همچنان به واکسن زدن ادامه می داد تا این که همه چیز برملا شد. خبر ها حاکی از آن است که احتمال بریده شدن حکم جدیدی برای این مرد وجود دارد، زیرا این کار را غیر قانونی انجام داده و حق دیگران را ضایع کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار