غذاهایی که خوردن آن برای خانواده سلطنتی انگلستان ممنوع است

خانواده سلطنتی انگلستان در بخش از زندگی مرموز خود که به گفته ی رسانه های کشورشان اصولا پشت دربهای بسته است تغذیه ای مخصوص دارند و که بخور نخورهایی در آن گنجانده می شود.

غذاهایی که خوردن آن برای خانواده سلطنتی انگلستان ممنوع است

به گزارش زنهار؛  ملکه و اعضای دیگر خانواده سلطنتی انگلستان زندگی پر رمز و رازی دارند چرا که سیاست های خاص آن ها ایجاب می کند اکثر رفتارها و حتی سبک زندگی شان به طوری نامحسوس وپشت درهای بسته جریان داشته باشد. 

یکی از بخش هایی که در مورد زندگی آنها می توانند به نوعی متفاوت باشد تغذیه و رژیم غذایی آنهاست اینکه خانواده ای بسیار مهم در کشور انگلستان چه باید بخورند و چه نباید بخورند گاهی جزو تصمیماتی است که برخی افراد خاص اتخاذ میکنند.

آشپزی قدیمی این خانواده نام ماده غذایی که خانواده سلطنتی اجازه خوردن آن را نداشتند فاش کرد ، "کارولین روب" آشپز مخصوص پرنس و پرنسس دیانا در ولز بوده است می گوید:از سال 1989 تا 2000 آشپز مخصوصی بودم که باید غذای پرنس چالرز پرنسس دیانا ، ویلیام و هری را آماده می کردم در میان ده ها ماده غذایی که در آشپزخانه من یافت می شود یک خوردنی پرخاصیت به عنوان گزینه ممنوع هرگز در طبخ غذا مورد استفاده قرار نمی گرفت .

ماده غذایی ممنوع برای این خانواده "سیر" بود و دلیل اصلی این مسئله شرایط خانوادگی انها بود چرا که این افراد بایستی مدام در ملاقات و صحبت با اشخاص مهم و میهمانان رسمی بودند برای همین هرگز نباید دهان انها بوی تند سیر می داشت.

همچین سرو هرگونه موجود دریایی صدفدار به دلیل احتمال سمّی بودن آن همچنان برای این خانواده ممنوع است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار