کار شرم آور زن جوان در توالت هواپیما

ماموران بازرسی هنگام ورود به توالت هواپیما با صحنه ای روبرو شدند که برایشان قابل باور نبود، صحنه ای که زن جوان را رسوا کرد.

کار شرم آور زن جوان در توالت هواپیما

به گزارش زنهار؛ ​به جرات یکی از شرم آورترین صحنه ها، متعلق به بی مسئولیتی والدین در برابر فرزندانشان بخصوص نوزادان تازه متولد شده است که متاسفانه توسط پدر و مادرشان رها می شوند. ماجرایی که اخبار و تصاویر ناراحت کننده آن را کم نشنیده ایم، این بار در داخل هواپیما تکرار شد که جزئیات آن را با هم در این بخش از نمناک میخوانیم.

مسافران پس از رسیدن به مقصد هواپیما را ترک کرده بودند و افسران فرودگاه که در حال جستجوی هواپیما در جریان بازرسی معمول گمرک بودند که متوجه چیز عجیبی داخل سطل زبانه داخل توالت هواپیما شدند، چیز عجیبی که با تعداد زیادی دستمال کاغذی پوشانده شده بود.

دقت بیشتر آنها، پشت پرده این حادثه دلخراش را فاش کرد، چیز عجیب داخل سطل زباله در واقع نوزادی تازه متولد شده، پوشیده از دستمال توالت و آغشته به خون بود که زنده اما بی جان در توالت ایرباس A330-900 ایر موریس رها شده بود.

بلافاصله پس از پیدا شدن نوزاد، لیست مسافران بررسی شد و زن 20 ساله اهل ماداگاسکار که به گفته ی مهمانداران، در طول سفر وضعیت جسمی مناسبی نداشت دستگیر شد. در همین حال، نوزاد به سرعت برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

مادر مظنون که در ابتدا انکار می کرد نوزاد پسر مال اوست، تحت معاینه پزشکی قرار گرفت واین معاینات تایید کرد که او به تازگی زایمان کرده است و البته وضعیت خوبی هم ندارد برای همین در بیمارستان تحت نظر پلیس قرار گرفت.

نوزاد هم در بخش دیگری تحت مراقبت قرار گرفت و گزارشات نشان میدهد، خوشبختانه وضعیت او رو به بهبودی است. جزئیات بیشتری در مورد مادر نوزاد و دلیل این اقدام او منتشر نشده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار