این نشونه ها میگه که شما یک جادوگر درون در ذهنتان دارید!

13 نشانه که شما یک جادوگر هستید توجه داشته باشید!

این نشونه ها میگه که شما یک جادوگر درون در ذهنتان دارید!

به گزارش زنهار، روزی روزگاری جادوگران با علائم نسبتاً احمقانه شناسایی می شدند. با زگیل و خال، به گفته همسایه‌های حسود و غرق شدن یا عدم غرق شدن او در آب. خوشبختانه، همه غرق نشدند، و ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تعیین کنید که یک هدیه جادوگر دارید:

1.به محض اینکه به شخصی فکر می کنید ، او (یا او) تماس می گیرد یا می نویسد. و اگر به جایی سفر می کنید، کاملاً به طور اتفاقی در طول مسیر با فرد مناسب روبرو می شوید.

2.اگر شما که در فکر فرو رفته اید، با دقت به پشت سر یک رهگذر نگاه کنید، ممکن است ناگهان از بین برود، و گاهی اوقات بسیار حساس.

3.به طور کلی، شما اغلب چشمان خود را پایین می آورید، زیرا به راحتی می توانید با یک نگاه خود باعث خجالت و عقب نشینی شخص شوید. دوستان می گویند که شما یک قاتل دارید.

4.آرزوها و حتی شوخی های شما اغلب محقق می شوند. تا جایی که به محض اینکه بستنی می خواهید، پنجاه دلار روی زمین پیدا می کنید. گل می خواستی؟ و یک رهگذر تصادفی آنها را به شما می دهد.

5.وقتی حال شما بد است، لامپ ها در اطراف شما می سوزند، گاهی اوقات چندین لامپ در یک زمان. و بهتر است اصلاً به رایانه یا سایر تجهیزات پیچیده نزدیک نشوید.

6.گربه‌ها و بچه‌های کوچک شما را می‌پرستند، حتی وقتی که اصلاً نمی‌خواهید با آنها زحمت بکشید. و همچنین درک متقابلی با انواع موجودات خزنده مانند وزغ، عنکبوت یا مار پیدا می کنید.

7.شما یک دست “سبز” دارید. حتی اگر از عمد چیزی نکارید، گل رز یا درخت کریسمس بی‌وقفه ریشه می‌دهند.

8.آمدن ماه کامل را حس می کنی . به شما نشاط و الهام می بخشد.

9.اطرافیان شما به صراحت تمایل دارند، حتی زمانی که شما آشکارا از گفتگو حمایت نمی کنید. به همین دلیل است که شما اسرار زیادی را حفظ می کنید، شواهد به خطر انداختن و شایعات. روزی آنچنان خاطرات می نویسی که همه آن را کافی نخواهند یافت.

10.شما درد دیگران را چه روحی و چه جسمی احساس می کنید و می دانید چگونه با آن کار کنید. شاید شما یاد گرفته اید که چگونه دندان درد یا سردرد را تسکین دهید، یا همه دوستانتان از شما التماس می کنند که آنها را ماساژ دهید. درست است، پس از آن شما مانند پارچه ای ساییده شده هستید.

11.شما دقیقا می دانید که در زندگی گذشته چه کسی بوده اید. و دوستان و دوست دختر سابق خود را از آن تشخیص خواهید داد. بچه های بزرگ گاهی اوقات خود را در یک مکان جدید می یابید و متوجه می شوید که همه ورودی ها و خروجی ها را می شناسید، زیرا قبلاً یک بار اینجا بوده اید، در تجسم قبلی.

12.شما نشانه های خود را دارید، تعبیر شخصی خود را از رویاها و تعبیر طالع بینی. بسیار دقیق تر از آنهایی که به طور کلی شناخته شده است. و فال شما آنقدر به حقیقت می پیوندد که ترسناک می شود.

13.می دانید که هدیه یک مسئولیت است و هر قدرتی بهای خود را دارد. خب تصمیم گرفتیم در مورد جارو و گربه صحبت نکنیم. با این حال، اگر آنها را ندارید، پس یکی بگیرید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار